Regulamin Sklepu

  1. Sklep internetowy działający pod adresem dojlidy.dev prowadzony jest przez firmę Lemax Adam Lewandowski, ul. Kraszewskiego 30/3, 15-025 Białystok, NIP 542-243-06-42.
  2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  3. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.mebledojlidy.pl.
  4. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.
  5. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się po tym, jak do sklepu dotrze automatycznie wygenerowany e-mail z treścią zamówienia – w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze przesyłki. W przypadku zamówień płatnych przelewem – w chwili wpłynięcia środków na konto sklepu. W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze przesyłki – sklep zastrzega możliwość dodatkowego potwierdzenia zamówienia przez Klienta droga mailową lub telefoniczną.
  6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  7. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  8. Do każdego zamówienia wystawiana jest paragon lub faktura VAT.
  9. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysyłki.
  10. Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  11. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach towarów proporcjonalnie do ich wartości. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
  12. Czas realizacji zamówienia wynosi od 3 dni do 8 tygodni, liczony jest on od momentu wpłynięcia należności na konto bankowe sklepu lub od momentu wyboru przesyłki pobraniowej, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od aktualnych stanów magazynowych, wybranej formy transportu oraz aktualnej trasy dostaw.
  13. Przesyłki dostarczamy:
    • Firmą Kurierską
    • Naszym Transportem – O planowanym transporcie informujemy ok. pięciu dni przed wyjazdem. Zamówienia doręczamy własnymi samochodami. Nasza firma dostarcza meble od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 24:00. Dzień i przybliżoną godzinę dostawy potwierdzamy ok. dwóch dni przed wyjazdem transportu. Z uwagi na pokonywaną trasę, wyznaczoną przez punkty dostawy, nie ma możliwość wyboru godziny doręczenia mebli. W razie braku możliwości odbioru mebli przez kupującego zostają one przeniesione na kolejny, najbliższy transport. Dowóz nie uwzględnia pomocy przy wnoszeniu i montowaniu mebli. Są to usługi dodatkowe, które mogą Państwo zamówić w czasie potwierdzania zamówienia. Meble wyładowywane są w miejscu gdzie nasz kierowca może dojechać samochodem bez obawy o uszkodzenie pojazdu i ładunku. Koszt transportu uzależniony jest od odległości jaką musimy pokonać – poszczególne strefy oznaczone są na MAPIE STREF TRANSPORTOWYCH.
  14. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    – przy odbiorze: należność pobiera kurier lub kierowca
    – płatność gotówką przy odbiorze osobistym w Białymstoku
    – przelewem bankowym na konto sklepu
  15. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
  16. Koszta w/w zwrotu pokrywa Konsument. Konsument odpowiada również za zwrot (np. paczkę wysłaną kurierem), aż do momentu dostarczenia jej do Sprzedającego. W razie uszkodzenia czy zaginięcia paczki w drodze zwrot nie dochodzi do skutku. Konsument jest za to uprawniony do stosownych roszczeń względem firmy, dla której zlecił doręczenie przesyłki. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu.
  17. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi jeśli zamówienie uzależnione jest od właściwości, które określił sam konsument bądź są ściśle powiązane z jego osobą. Dotyczy to świadczeń wykonywanych na zamówienie czyli takich, w których to Konsument określa np. kolor, rodzaj tkaniny obiciowej lub wymiary (np. meble tapicerowane, krzesła, stoły itp.) jak również świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone bądź których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu. (art. 10 ust. 3)
  18. W przypadku przesyłki kurierskiej Klient ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Klient powinien spisać protokół z Kurierem. Nie spisanie protokołu nie jest równoznaczne z wygaśnięciem prawa Klienta do złożenia reklamacji (rozumianej jako prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową). Protokół jest jednak pomocny i skraca procedurę reklamacji. W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji po stronie Klienta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna.
  19. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamacją.
  20. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  21. W celu uniknięcia błędów podczas składania zamówienia, niezbędne jest korzystanie z jednej z następujących, nowoczesnych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox, Safari z włączoną obsługą Javascript.
  22. Odcienie kolorów i struktura tkanin mebli prezentowanych w sklepie internetowym mogą odbiegać od rzeczywistych w zależności od ustawień i kalibracji monitora.
  23. W przypadku pomyłki klienta co do ilości zamawianego towaru, błędnego naliczenia zamówienia przez system lub błędnego adresu dostawy klient ma prawo do zmiany zamówienia. W tym celu należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem poprzez e-mail lub telefonicznie.
  24. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą Lemax Adam Lewandowski – właścicielem marki i sklepu www.dojlidy.dev.
  25. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Polityka cookies

Czym są pliki „cookies”?

(źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko)

Ciasteczka (ang. cookies) – niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer WWW i zapisywane po stronie użytkownika (zazwyczaj na twardym dysku). Domyślne parametry ciasteczek pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Ciasteczka są stosowane najczęściej w przypadku liczników, sond, sklepów internetowych, stron wymagających logowania, reklam i do monitorowania aktywności odwiedzających.

Rodzaje plików “cookies” wykorzystywanych na stronie

Cookies stałe – są to pliki Cookies instalowane w przeglądarce użytkownika na stałe, aż do ich ręcznego usunięcia przez użytkownika (pliki Cookies usuwane są także podczas reinstalacji systemu).
Cookies podmiotów zewnętrznych – (ang. third parties cookies) – są to pliki używana przez zewnętrzne systemy które wykorzystujemy do tego, aby nasza strona działa lepiej. Pliki takie instaluje np. Facebook, Google (statystyki ruchu), Pliki Cookies od podmiotów zewnętrznych pozwalają nam lepiej ocenić skuteczność naszych działań.

Usuwanie plików „cookies”

Wszystkie nowoczesne przeglądarki internetowe umożliwiają blokowanie i kasowanie plików Cookies. Jest to dobrze udokumentowane na stronach producentów przeglądarek. Z tego względu poniżej wklejamy linki do stron z dokumentacją techniczną najnowszych przeglądarek: